
Gerek müşterinin seçiminde gerekse müşterinin şikayet sürecinde sizi çözüme götürecek yol '' Duygudaşlık = Özdeşlik = Diğerkâm = EMPATİ'' kavramıdır. Dolayısıyla müşteri memnuniyet piramidini artırmanın en iyi yolu müşteri gibi davranmaktan geçmektedir. Müşteri tarafı ile bakıldığında sorunun kısa zamanda çözüldüğü gözlemlenmektedir. Her şikayet aslında yeni bir memnuniyet kapısıdır. Memnuniyeti ancak '' Duygudaşlık = Özdeşlik = Diğerkâm = EMPATİ ''i ile sağlarız. '' Duygudaşlık = Özdeşlik = Diğerkâm = EMPATİ '' ile hareket edilen şikayet süreci süreç sahibinin kısa zaman'da sorunu çözümlemesine yardım eder. En çok '' Duygudaşlık = Özdeşlik = Diğerkâm = EMPATİ '' yapan şirketler, şahıslar her zaman dağın zirvesinde bayraklarını dalgalandırırlar. Çünkü onlar başarmışlardır. '' Duygudaşlık = Özdeşlik = Diğerkâm = EMPATİ '' kurmayan şirketler ise dağın zirvesine bakmakla yetinirler.
Müşteride aidiyat duygusunun olmazsa olmazı '' Duygudaşlık = Özdeşlik = Diğerkâm = EMPATİ '' dir.
Osmangazi - Bursa
Muhsin Ertuğrul Kemikli
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder