Müşteri ilgi Bekler - KANİ AMCA

Yıllar öncesinde Kurumumuzda yapılan bir yarışmaya istinaden  bu yazıyı yazmıştım.  Bu yazı ile ilgili direktörlüğümüzden anı olarak bir hediye takdimi olmuş idi. Konuda adı geçen müşterimiz Kani amaca Hakka yürüdü. Bu vesile ile onu rahmetle yad ediyorum. Bursa delikanlısı bir insan olarak hafızamda, gönlümde dair yer alacaktır. Yazıya geçmeden
Tüm geçmişlerimize bir fatiha okursak müteşekkir olurum.


 Kani amca ile tanışmam işe girmiş olduğum ilk dönemlere dayanır. O dönemler  Headendde (Yayın Merkezi ) bir taraftan yayın kontrolü, bir taraftan  444 0 126 hattından gelen aramalara bakardık. Nöbet sistemi ile çalışırdık , Telekomdan Türksata geçiş süresi hayli stresli olmuştu. Daha sonra yeni ihale süreçleri, uzun mesailer.... İşte o nöbetçi dönemlerinde Kani amca ile tanıştım. Kani amca yalnız yaşayan ama hastalığı sebebi ile elinden televizyon kumandası düşmeyen 70 yaşlarında bir Bursa delikanlısı.... Kani amca sigara mübtelası olduğundan nefes problemi yaşayan baş ucunda devamlı oksijeni olan ve sadece hastane kontrollerinde dışarı çıkabilen bir kişi...



Kani amcanın tek bir arkadaşı var oda Kablo TV. Kablo TV ve iyi bir seyirci. En ufak yayın kesintisinde anlık gitmelerde Kani amca bir telefon kadar yakın.

Muhsin oğlum yayınlar yine gitti. Kani amca arama yaptığında tüm personelin ismi Muhsin beydir.

Muhsin bey yayınlarda cızırtı var, öyle ki yalnız kaldığı dönemlerde problem olmasa bile arar, konuşmak için bir sebep bulur. Bu yakınlığın temel kaynağı tabii ki sorumluluk duygusu, bütün illerdeki arkadaşların hepsinin ayrı ayrı Kani amcaları vardır hiç şüphesiz....

Kani amca torunları için internet almaya karar verir ve telefonla tekrar bana ulaşır. Modem kampanyası detayları hakkında gerekli bilgilendirme yaptıktan sonra ( sistemimizin meziyetleri hahkında gerekli bilgilendirme detayaları ile yapıldıktan sonra  ) abonelik yapılır. Kani amcanın doğum günü 1 Şubatttır, her doğum gününde ararım ve doğum gününü tebrik ederim. Kani amca ile hiç yüz yüze gelmedim nasip olmadı. Aradığında yenilikler ilgili bilgi veririm. Ofisimiz eğer yoğun değilse  telefonunun hoparlörünü açar o amcamızıın acı acı çıkan sesini arkadaşlara duyururum.

Kani amca söyleyeceğin bir şeyler var mı arkadaşlar seni duyuyor dediğimde lanet sigarayı bıraksınlar eğer içiyorlarsa bıraksınlar öff öfff...

Kani amcanın oğlu biraz yaramaz olduğu için 2 ay önce beni aradı Muhsin bey taahhüdüm ne zaman bitiyor, ben interneti kapatacağım bunlar canımı çok sıkıyor dedi...

Kani amcanın  sayfasını inceledim ve notunu aldım, 25 kasımda bitecek dedim, ben sizi arar bilgi veririm hatırlatırım diye ekledim. Artık hatırlatmalar var akşam yediğimiz yemeği unuturuz ama Kani amcanın talebini unutmayız. Ogün geldi Kani amcayı aradım, efendim taahhüdünüz doldu kapatmak istiyormusunuz uydunetinizi bilgilendirme için aradım, beni bilgilendiriniz demiştiniz diye ilave ettim. .
Kani amca yine her zamanki gibi bursa delikanlısı olarak öff öff kalsın oğlum kalsın seni bırakalım da nereye gidelim dedi.Kani amcalara sahip çıkarsak ALLAH' ın izni ile durmayız yola devam ederiz.

Muhsin Ertuğrul Kemikli


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İş Yerinde İletişimin Artırılması

İnsanları geçimsiz yapan sevgisizliktir.Birbirine düşman eden iletişimsizliktir. Güzellikten yana ne varsa yok eden ilgisizliktir. Konfüç...